بچه مسجدی ها پویش مجازی یلدا را برگزار کردند  

بچه مسجدی ها پویش مجازی یلدا را برگزار کردند  

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: هم زمان با اولین شب زمستان بچه های مسجدی روستا پویش مجازی جشن یلدا را برگزار کرده و در همین راستا با انتشار عکس و یا کلیپ های یک دقیقه ای در فضای مجازی سایرین را به ماندن در خانه و برگزاری شب یلدای مجازی دعوت کردند.  

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با اولین شب زمستان بچه های مسجدی روستا پویش مجازی جشن یلدا را برگزار کرده و در همین راستا با انتشار عکس و یا کلیپ های یک دقیقه ای در فضای مجازی سایرین را به ماندن در خانه و برگزاری شب یلدای مجازی دعوت کردند.  

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی مهمانی و دورهمی های فامیلی نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با کمک بچه های مسجدی کانون این پویش را راه اندازی کرده و از اهالی روستا خواستیم که امسال با اعضای خانواده این شب به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

 

 




وی با بیان این مطلب که در دومین رویداد ملی فهما و ذیل طرح ملی ایران قوی فعالیت های اجتماعی کانون در قالب طرح راهکار اجرا می شوند، اظهار کرد: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم توانستیم بیش از ۲۰ بسته غذایی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع کنیم.


 

 





زارع ادامه داد: ارزش هر یک از این بسته ها بیش از ۱۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون آجیل و میوه هایی همچون هندوانه، پرتقال و سیب درختی بود.


 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از ابوالقاسم شاهی پرستار اهل روستای ریگ سلمی که اکنون در بیمارستان چابهار در حال خدمت است، تجلیل شد.







 وی در خاتمه یادآور شد: برای جلوگیری از ابتلای اهالی روستا به بیماری کرونا به کلیه اهالی تاکید شد تا امشب از طریق ارتباط تلفنی و یا تماس تصویری این مناسبت را تبریک گویند.

پایان پیام/ 586